Rapport Chargé de Gestion TM du 25 septembre


2018-067 Les délégués du personnel demandent une formation pour les réservistes pour le roulement DB.

Am Moment ass am DB-Roulement keng Réserve. 2019 soll eng Formatioun sinn, ofhängesch vun den Gespreicher mat der DB Regio, déi eventuell 2019 Personal durch Aennerungen zevill hun, déi mir kéinten iwwerhuelen.

2018-068 Les délégués du personnel désirent être informés sur le stade actuel de la fourniture des uniformes pour les conducteurs d’engins moteurs (cem).

Am Laaf vun dësem Joer kréien Testpersounen vun de Fournisseuren eng Uniform geliewwert, déi si da 6 bis 8 Wochen teste sollen. Bis Mëtt 2019 soll dann all CEM säi néit Gezäi kréien.

2018-069 Quelles sont les bonifications accordées aux cem qui prennent leur service au-delà de leur poste d’attache pendant les phases de chantiers?

Déi Déplacementer gi mat Kilometergeld an enger Zäitgutschrëft vergüt gerechent get mat 1km = 1 Minute.

2018-070 Quel est le stade actuel de la mise à disposition des tablettes aux conducteurs d’engin moteurs?

Bei den Tabletts ass Testphase amgaang. Et gëtt nach kleng Fehler bei der Programmatioun vun de Bon de Reparation. Bis den Fahrplanwiesel 2018-2019 sollen déi Problemer awer geleist sinn, an dann soll all CEM säin Tablett kréien. Bei Froen kenn ee sech un den Agent vum Acceuil wenden.

2018-071 Les agents de l’AC se plaignent des vêtements de travail mal adaptés à leurs besoins (p.ex. en cas de chaleur, des pantalons « taille basse » non adaptés pour exécuter des travaux dans un atelier).

• De plus le nettoyage des vêtements n’est pas satisfaisant.

Vu que d‘Gezäi iwwert een Leasing leeft, gëtt man Fournisseur gekuckt, fir d‘Gezäi unzepassen. Wann d‘Gezäi knaschteg aus der Wäsch kennt, soll een mat dem betreffendem Stëck Gezäi an Secrétariat resp. bei de Responsable vum AC goen.

2018-072 Après l’introduction du badge à l’AC, certains agents du CRR ainsi que de l’AC seront dans l’impossibilité d’utiliser la navette bus actuelle, vu le temps insuffisant entre le départ respectivement l’arrivée du bus et la limite de pointer en tenue de travail.

  • En plus la diminution des emplacements de parking sur le site nécessite des solutions favorisant l’utilisation des transports publics.
  • A notre avis on devrait adapter les horaires du bus ou même envisager une navette entre le P&R Bouillon ou le P&R SUD et l’Atelier Central.

Déi Responsabel aus dem CRM hunn op den Arrêt an der Route de Thionville higewissen, wou d’Busser vun der VdL (Ligne 7) resp d’Linnen (174, 195) vun den CFL, op d’Gare fueren. De Viirschlag, eng Navette vum P&R Süd ansetzen ass refüséiert ginn. Soubal d‘Hall de Marchandise ofgerappt get, soll de Parking ammenagéiert ginn, sou daat do awer e Parking bléift.

2018-073 Du point de vue bien-être au travail, les délégués du personnel désirent savoir quelles sont les mesures entreprises afin d’éviter le nombre croissant de burnout des chefs d’équipe à l’AC?

Déi betraffen Persounen solle besser encadréiert ginn, resp et gëtt probéiert fir d‘Personal op eng aaner Aarbechtsplaz ze versetzen.

2018-074 Quels sont les raisons pour la non-occupation du poste de chef de division PR?

De Posten ass, no der Retraite vum ale Chef, durch en Interim besat ginn, Ufank November 2018 soll de Posten awer erem vun engem Agent aus dem AC besaat ginn.

2018-075 Quelles sont les raisons du retard de l’installation du « DACHSTAND » pour les voies 513- 514 accordé pour mi-2018 (2017-093)?

Wëll den initialen Fournisseur keng Offer gemat huet, huet missen en néien Fournisseur gesicht ginn. Wann déi néi Offer do ass, soll mat den Aarbechten ugefang ginn, si sollen bis Mëtt 2019 ofgeschloss sinn.

2018-076 Une analyse sur la perte de temps due au manque de pièces réparables à l’AC a-t-elle été réalisée? L’occupation du magasin sur 3 séances de travail ne serait-elle pas appropriée afin d’éviter de tels problèmes?

Enn September 2018 geet eng Demande d‘Embauche vir 3 Léit mat CATP-Logistique eraus , déi fir den 01.01.2019 agestallt solle ginn. Dono wäert Magasin op 3 Schichten laafen an dat vun Méindes bis Sonndes.

2018-077 Les délégués désirent être informés sur les résultats de l’analyse relative aux options de réaménagement des vestiaires à l’AC. Vu qu’il s’agit d’un problème de sécurité, nous espérons que les responsables ont entretemps trouvé une solution (2018-008).

Durch den démenagement vum Damenvestiaire huet den AC zousätzlech Plaz an de Vestiairen geschaaf. Fir weider Amenagementer muss ofgewaart ginn, wéi sech de Personalbestand am AC entwëckelt.

2018-078 Quelles sont les raisons pour le retard de l’installation des urinoirs supplémentaires auprès de la voie 506 prévue pour premier semestre 2018 (2018-009)?

Do gett nach op eng Offer gewart, fir kennen mat den Aarbechten unzefänken.

2018-079 Quelles sont les raisons pour le retard de l’installation PMM sur les rames 4000/VP et 3000/VP promise pour mi-2018 (2017-088)?

Duerch Ännerungen um Material muss eng néi Agréatioun ugefrot ginn. Doduerch ass de Retard zustaane komm. Et ass awer e Systèm entweckelt ginn, deen just nach muss vun der DB an der SNCB accordéiert ginn. Mett

2019 soll den PMM dann opérationnel sinn.

2018-080 Vu que la toiture du CRR n’est pas étanche, les délégués du personnel demandent une réparation immédiate de la toiture.

Et get eng Expertise gemat, fir de Problème kennen genee bei der Baufirma ze présentéieren.

2018-081 Les délégués du personnel demandent la mise en place d’une installation de climatisation à l’AC et au CRR.

Eng Offer vun der Firma ELCO gett ofgewart, fir kennen 2019 mat den Aarbechten unzefänken.

Points inscrits par le Service TM

2018-084 Poste d’accueil du CO:

De Poste d’Acceuil geet den 01.10.2018 vun 07h00 bis 15h00 en Service. An enger 2ter Phase soll de Posten op zwou Schichten laafen (vun 14h00 bis 22h00), awer nemmen an der Woch. Do soll och d’Plage de Formation ofgehaalginn.

2018-087 Introduction de nouveaux horaires de travail au sein de l’Atelier Central.

Nei Schichtpläng sinn ausgeschafft ginn fir den Atelier Central besser auszelaaschten. No Réunioune mat dem betraffene Personal sollen déi Schichtpläng den 07.01.2019 a Kraft trieden.

2018-088 Projet de construction d’un atelier satellite.

Et laafe Beméihungen en neien Atelier 2022, speistens 2023, a Betrieb ze huelen, dëst am Süde vum Land, mat Preferenz zu Péiteng. Et ass awer nach keen Terrain fonnt.

2018-089 Consigne/Règlement d’usage de la salle BLZ.

Et get eng Consigne resp. en Reglement ausgeschafft.

2018-090 Workshop roulements

Am November soll e Workshop mat de Personalvertrieder ofgehaalen gin.

 

Les délégués du SYPROLUX

Claude NOEL, 

Georges DEMUTH